Žlutá kniha budování značky

Kniha ( měkká vazba )

Na prodejně

886 Kč s DPH
Běžně 990 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 59 - Vánoční počteníčko (svítící ve tmě)

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za… Přejít na celý popis

TOP 100 titulů z Grady s 33% slevou Bryndza, Caplinová i Sigurđardóttir - to jsou jména autorů, jejichž vybrané e-knihy jsou součástí 100 zlevněných knih od GRADY o 33 % Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Konečně kniha, která spojuje brand building a efektivní podnikání v jeden celek a pomocí dvanácti principech odpovídá na zásadní otázku současnosti: "Jak zaujmout a prodávat ve světě chaosu a sekundové pozornosti?" Kniha pro všechny, kteří přemýšlejí o vybudování nové značky, transformování existující firmy, produktu nebo sebe sama. Krok za krokem a bez bullshitu. Autor Michal Pastier je podnikatel, investor a marketér s více než 15letou praxí. Jeho týmy mají na kontě přes 250 projektů nových značek. Své zkušenosti zpracoval na více než 600 stranách do tří fází a dvanácti principů, které dokáže využít každý (kmen značky, ulice značky, maják značky, vzducholoď značky a mnoha dalších). Autor je člověk z praxe a představí vám konkrétní lekce, jasné kroky i upozornění na pasti a drahá rizika. Dá vám také nové inspirace díky více než dvěma stům obrázků, grafů a příkladů. Žlutá kniha budování značky vás naučí nejen více vydělat, ale hlavně vám ušetří spoustu času, energie a finančních rezerv tím, že vám pomůže vyhnout se drahým a úplně zbytečným chybám. Většina knih o značkách byly knihy designérů pro designéry. Akademiků pro akademiky. Stratégů pro stratégy. Kreativců pro kreativce. Proto jsem chtěl napsat knihu pro budoucí podnikatele, rozjížděče svých značek a nemarketéry. A to tak, aby vás nezabila zbytečnou komplexností a akademičností, ať to, co čtete, umíte rychle použít. Není v ní zbytečně všechno, ale je v ní všechno, co můžete rychle aplikovat. Tato kniha je určena těm, kteří nechtějí filozofovat, co to ta značka vlastně je, ale spíše znát odpovědi na otázky: "Co mám při rozjíždění značky reálně dělat?" "Na co si dát pozor?" "Jak postavit vlastní značku rychle a efektivně?" "Jaké jsou konkrétní kroky pro různé fáze firmy nebo projektu?" "Co funguje dlouhodobě a co je jenom trend, móda nebo hype?" "Co má největší dopad na efektivní komunikaci?" "Proč si firmy právně chrání i svoje barvy?" "Proč je v Japonsku tolik značek, které mají zpívaná loga?" "Jak odlišit věci podstatné od věcí naléhavých?" "Jak nespekulovat a makat?" - Michal Pastier, Creative Director, Co-founder, angel investor, Darwin & the Machines, GoBigname. Upozornění Michala Pastiera: Nečíst před spaním nebo když se chcete zklidnit. Nekombinovat s energetickými nápoji a alkoholem. Knihu darujte, nepůjčujte, protože vám ji stejně nevrátí.

Sdílet

Nakladatel
barecz & conrad books
Rozměr
160 x 237 x 53
isbn
978-80-908768-6-6
Počet stran
608
datum vydání
20.09.2024
ean
9788090876866
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 886 Kč Nápověda