0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaProgramování
-
Kód
-
Python snadno a rychle
-
Hradla, volty, jednočipy
-
CyberSecurity
-
HTML5 a CSS3
-
Programování v C++
-
Databáze a SQL pro začátečníky
-
Programování pro úplné začátečníky
-
AKCE E-maily a jejich (ne)pravidla
-
C#
-
ESP32 prakticky
-
10 ZA 500,- APEX Legends Neoficiální příručka pro hráče
-
Defektní Umění sociálních médií (Defekt)
-
Java 21 - Kompletní příručka jazyka
-
Začínáme programovat v jazyku Python
-
Python - knihovny pro práci s daty pro verzi 3.11
-
JavaScript
-
Micro:bit krok za krokem
-
Začínáme programovat v jazyku C++
-
CyberCrime
-
Programování v C# od základů k profesionálnímu použití
-
333 tipů a triků pro VMware
-
Myslete databázově, myslete v SQL!
-
Porty, bajty, osmibity
-
Moderní programování - Učebnice pro začátečníky
-
Mistrovství v C++ 4. aktualizované vydání
-
CSS. Moderní layout
-
EMF*D - 5G, Wi-Fi a mobilní telefony: Skrytá rizika a jak se chránit?
-
BIM projektování v Archicadu
-
Deep learning v jazyku Python - 2., rozšířené vydání
-
E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi
-
Nápadník do informatiky
-
PowerShell
-
IPv6
-
Ponořme se do HTML5
-
JavaScript Okamžitě
-
WTF? Co přinese budoucnost a jak ji přežít
-
Digitální technologie ve výuce 2. díl
-
Kryptografie okolo nás
-
Java - programování podprocesů (vláken)
-
Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro začátečníky
-
Jazyky XHTML, CSS, DHTML, WML
-
Průvodce labyrintem algoritmů
-
Evoluce Pythonu
-
Průvodce labyrintem algoritmů
-
Elektronika s podporou PC + CD
-
Programování mikrokontrolérů ATmega bez předchozích znalostí
-
Propojení výroby a informačních systémů v praxi
-
Mýty a naděje digitálního světa
-
Statistika v aplikacích
-
Ponořme se do Python(u) 3
-
Kyberkultura, hackeři a digitální revoluce - Informace chce být svobodná
-
Podniková informatika - Počítačové aplikace v podnikové a mezipodnikové praxi
-
Java a XML pro Javu 5 i 6
-
Jak na Internet - Bezpečně
-
Buď pánem svého prostoru
-
Sbírka úloh z jazyka Pascal
-
Defektní Na moři, za plotem, na síti (Defekt)
-
C#
-
Začínáme programovat v jazyku Java
-
Digitální technologie ve výuce 1. díl
-
SQL - Podrobný průvodce uživatele
-
Algoritmizace
-
Press Reset
-
Zmlkni!
-
Wikipedia - průvodce na cestě za informacemi
-
Microsoft Visual Basic
-
Moderní programování – sbírka úloh k učebnici pro středně pokročilé
-
Kvalita software - Teorie a praxe
-
Tvorba open source softwaru
-
JUnit 5 - Jednotkové testování na platformě Java
-
Jak porozumět digitálnímu světu
-
Zaklínač: vzestup krále všech RPG
-
Příklady a cvičení z informatiky - Zadání
-
CSS a XHTML - tvorba dokonalých WWW stránek krok za krokem - 2. vydání
-
Big data - Věda o datech, základy a aplikace
-
Self Service Business Intelligence
-
Učebnice jazyka C
-
Učebnice jazyka C - 2.díl
-
Počítač kamarád, 3. díl, učebnice, pro 2. stupeň ZŠ praktické
-
Super Mario Run - Hráčova příručka
-
The Art of Creaks (česky)
-
Kvalita software - Teorie a praxe
-
Internet jako objekt práva
-
Jazyk R a tvorba grafů
-
Jak na virtuální školení
-
Perl pro zelenáče
-
Báječný svět elektronického podpisu
-
Agilní transformace - Proč bývá tak křehká?
-
Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích
-
Na moři, za plotem, na síti
-
Moderně s Moodlem
-
Výkonnost open source aplikací
-
Učebnice Solidworks – nové vydání
-
Python 3
-
Učebnice jazyka Java - 5. vydání