0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Skladem 4 ks
- Doručení V pátek 6. 6. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
196 Kč s DPH
Běžně 219 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
K tomuto produktu zákazníci kupují
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
- kategorie
-
Knihy »
Učebnice »
SŠ, SOŠ a Gymnázia »
Odborné předměty »
Marketing, Management
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Ekonomie » Ekonomika
- Nakladatel
- Fortuna
- Rozměr
- 146 x 202 x 14
- datum vydání
- 1.06.2010
- isbn
- 978-80-7168-979-9
- Počet stran
- 248
- Hmotnost
- 312 g
- datum dotisku
- 10.03.2022
- ean
- 9788071689799
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.