0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s… Přejít na celý popis
-
233 Kč s DPH Skladem
-
Nedostupné
Měla to být idylická dovolená v horách, která udělá tečku za nešťastnou životní etapou... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
-
Ekonomie nejen k maturitě 2. - Podniková ekonomie - 2.vydání
-
Marketing
-
Management
-
Ekonomie nejen k maturitě - Testy/zadání
-
Ekonomie nejen k maturitě Příklady a cvičení Zadání
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Finanční analýza pro střední a vyšší hotelové školy
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Ekonomika pro ekonomická lycea
-
Ekonomika pro SOU 3.díl - Kuchař, číšník
-
Marketingové myšlení
-
Ekonomika 3 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ
-
Průmysl 4.0 - Základ ekonomické transformace ČR
-
Makroekonomie a hospodářská politika státu pro střední a vyšší hotelové školy
-
BLACK FRIDAY Turbulentní dekáda
-
Základy účetnictví - pracovní sešit 2024
-
Komparativní ekonomika
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
-
Jak na zlato - Peníze pro nevěřící
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Logistika - Základy logistiky
-
Otočte svou loď!
-
Elektronická evidence tržeb
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu.
2. díl obsahuje:
6. VÝROBEK Charakteristika výrobku, marketingový pohled na výrobek a jeho části jako např. obal a značka. Kapitola se podrobně věnuje ochranným známkám a životnímu cyklu výrobku. 7. CENA Pohled na cenu z pozice výrobce i spotřebitele. Cena je charakterizována z hlediska firemních cílů a strategií. 8. DISTRIBUCE Charakteristika distribuce z hlediska přímé a nepřímé distribuční cesty. Důraz je kladen na jednotlivé typy maloobchodních jednotek. 9. PROPAGACE Propagace z pohledu marketingové komunikace se spotřebitelem. Podrobně popisuje jednotlivé složky komunikačního mixu jako reklama, podpora prodeje, přímý marketing, osobní prodej a public relations. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.- kategorie
-
Knihy »
Učebnice »
SŠ, SOŠ a Gymnázia »
Odborné předměty »
Marketing, Management
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Ekonomie » Ekonomika
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 220 x 300 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 80
- datum vydání
- 1.10.2008
- isbn
- 978-80-7402-001-8
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 29.08.2019
- ean
- 9788074020018
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE