5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 2 ks
- Doručení V úterý 19. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR,… Přejít na celý popis
-
339 Kč s DPH Ihned ke stažení
Luc O’Donnell potřebuje napravit svou image a Oliver Blackwood je dokonalý kandidát na falešného přítele. Co se stane, když falešný vztah začne působit jako skutečný? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Internetový marketing
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketingové myšlení
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Alchymie
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Marketingové strategie
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Marketing management
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Image a firemní identita
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Anatomie rozhodování
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Handmade byznys
-
Moderní retail marketing
-
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Čtyři tisíce týdnů
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 17
- isbn
- 978-80-271-5013-7
- Počet stran
- 280
- Vydání
- 1
- ean
- 9788027150137
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 9.05.2023
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola