5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pondělí 1. 9. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR,… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Děláte marketing a ještě jste nečetli tuhle knížku? Tak ji rychle otevřete! Téměř dvacítka ostřílených praktiků v čele s vedoucím katedry marketingu VŠE na ní pracovala bezmála jeden rok. Formou příběhů se dozvíte, jak správně používat všechny nástroje marketingové komunikace, od reklamy přes e-mailing, podporu prodeje, sponzoring, eventy, PR, sociální média až po osobní prodej a veletrhy. A k tomu jsme přidali ještě kapitolu o spolupráci mezi klientem a agenturou. Jak může kavárník Karel využít sociální média? Jak Pavlíně, která má e-shop s oblečením, poslouží e-mailing? A jak pomůže reklama Filipovi, který organizuje koncerty kapel a zpěváků? Přejeme vám příjemné čtení!
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240 x 17
- datum vydání
- 2.05.2023
- ean
- 9788027150137
- Počet stran
- 280
- Hmotnost
- 524 g
- jazyk
- čeština
- Vazba
- Knihy - paperback
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-271-5013-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.