5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem… Přejít na celý popis
Pokud si libujete v kvalitní české i překladové literatuře, tak vás jistě potěší, že vybrané Odeonky nyní pořídíte za 129 Kč.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci, nabízí osvědčené postupy, jak aplikovat marketingové přístupy v organizacích spravujících kulturní dědictví s důrazem na muzea, galerie, památky, knihovny, kulturní a informační centra. Zkušená autorka si všímá i trhů s uměním a možností využít umění v korporátní image firmy. Čtenáři pochopí, že zákaznická orientace těchto kulturních organizací je v současném konkurenčním světě nutností, a dozví se, jak s minimálními náklady využít maximum marketingových možností i v takto specifickém sektoru. Srozumitelný výklad doplňuje mnoho příkladů ze světového i domácího marketingu.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Umění a Architektura
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 240 x 20
- isbn
- 978-80-247-2724-0
- Počet stran
- 288
- datum vydání
- 1.08.2008
- ean
- 9788024727240
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.