0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: Inovační potenciál EU-27 v letech… Přejít na celý popis
Perfektní čtivý dárek nejen pro babičky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management inovací
-
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
-
Kreativita a inovace v organizaci
-
Inovace je rozhodnutí
-
Zlepšování a environmentální inovace v podniku
-
Moderní marketingová komunikace
-
Internetový marketing
-
Tvořivost a inovace v práci manažera
-
Service Design Management
-
POP - In-store komunikace v praxi
-
Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Kreativní management v praxi
-
Projektový management v praxi
-
Moderní retail marketing
-
Moderní hotelový management
-
Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
Moderní marketingová komunikace
-
Velký slovník marketingových komunikací
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
-
Emoce v marketingu
-
Marketingová komunikace
-
Marketing kulturního dědictví a umění
-
Strategický marketing
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
- Nakladatel
- RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA,PaedDr. Olga Zelinková,CSc.
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 194
- datum vydání
- 1.01.2012
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE