0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- E-kniha je momentálně nedostupná
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol: Inovační potenciál EU-27 v letech… Přejít na celý popis
Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Management inovací
-
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
-
AKCE Kreativita a inovace v organizaci
-
AKCE Inovace je rozhodnutí
-
Zlepšování a environmentální inovace v podniku
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
Internetový marketing
-
AKCE Tvořivost a inovace v práci manažera
-
AKCE Service Design Management
-
AKCE POP - In-store komunikace v praxi
-
AKCE Marketing služeb - efektivně a moderně
-
AKCE Kreativní management v praxi
-
AKCE Projektový management v praxi
-
AKCE Moderní retail marketing
-
AKCE Moderní hotelový management
-
AKCE Nejlepší praxe v řízení lidských zdrojů
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
AKCE Velký slovník marketingových komunikací
-
Teorie a praxe v marketingové komunikaci
-
AKCE Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
-
AKCE Emoce v marketingu
-
AKCE Marketingová komunikace
-
AKCE Marketing kulturního dědictví a umění
-
AKCE Strategický marketing
Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:
Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013 Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu Případová studie inovací produktů f. Danone Psychologie a etika v inovačním procesu Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací
Znalosti si doplní především:
Manažeři firem Pracovníci prodejních a marketingových oddělení Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur Studenti marketingových a ekonomických směrů
Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.
- Nakladatel
- RNDr. Ludvík Čichovský, PhD, MBA,PaedDr. Olga Zelinková,CSc.
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 194
- datum vydání
- 1.01.2012
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE