0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech mobi ePUB
269 Kč s DPH
Jsme transparentní
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které… Přejít na celý popis
Ivy uteče od nevěrného přítele až do Austrálie, aby začala nový život. Vydejte se spolu s ní na farmu do přímořského městečka Emerald Bay za létem, sebepoznáním a láskou.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem.
# V KNIZE SE DOZVÍTE:
- Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé
- Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít
- Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč
- Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí
- O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek
- Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak
magnetizéry, které pozornost dokážou udržet
- Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších
vyjednavačů a obchodníků
# O autorovi
Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.
Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti INFLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.5 z 5 2 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Michal Bouška registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Čtivé a zajimávé téma, popsané tak aby i laij pochopil.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.