Člověk a čas - 2.vydání
Člověk a čas - 2.vydání - Pacovský Petr Nedostupné

Kniha ( pevná vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času. Představuje originální přístup, který reaguje na vzrůstající nároky dnešní doby - přemíru informací, možností a požadavků stihnout stále více úkolů a… Přejít na celý popis

Leoš Kyša: Syndikát Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Kniha zakladatele uceleného manažerského přístupu „time management 4. generace“ a předního českého konzultanta je uceleným, praktickým a ojedinělým pohledem do problematiky plánování času. Představuje originální přístup, který reaguje na vzrůstající nároky dnešní doby - přemíru informací, možností a požadavků stihnout stále více úkolů a zároveň touhu být úspěšný a šťastný jak v práci, tak i rodině a společnosti. Petr Pacovský však namísto klasických rad, jak lépe používat techniky a pomůcky plánování času, radí nezabývat se tolik časem, ale zaměřit se na sebe. Ukazuje, že řešení spočívá spíše ve změně našeho přístupu k času, k sobě, ve změně našeho myšlení, našich postojů a návyků. Většina lidí si pojmy jako výkon a efektivita spojuje se slovy preciznost v plánování, pečlivost v práci, veliké nasazení. Time management 4. generace se snaze o dlouhodobou efektivitu nevyhýbá, jen k ní nabízí trochu jinou cestu: Úspěch, výkon, prosperita – to vše začíná tím, že se člověk cítí dobře. Člověk, který se cítí motivovaný, rozumí smyslu toho, co dělá, má věci pod kontrolou, je připraven žít ve změně a umí využít možnosti své mysli – automaticky dosahuje lepších výsledků. Kniha je uspořádána do čtyř částí: úvodu do problematiky time managementu, sebepoznání, sebevedení (schopnosti uvažovat strategicky, v nadhledu, určovat užitečné směry, perspektivně se rozhodovat) a sebeřízení (schopnosti účinně svá rozhodnutí realizovat). Všechny kapitoly tvoří logický celek, kterým nás autor trpělivě a poutavě provází. Kniha je určena pro každého čtenáře, který se zabývá formami seberozvoje - nejen manažerům, ale všem, kteří chtějí dosahovat výborné výsledky a přitom se cítit dobře.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
173 x 247 x 20
jazyk
čeština
Počet stran
264
Vydání
2
isbn
978-80-247-1701-2
Vazba
pevná vazba
datum vydání
1.04.2006
ean
9788024717012

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Pavla Doubravová registrovaný uživatel 3 z 5 hvězdiček

    Kniha je moc odborná, čte se složitěji. Jinak koupě této knihy byla dobrá volba.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 357 Kč Nápověda