0.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Předkládaná publikace vyniká svým zaměřením, obsahem i komplexním zpracováním. Přináší zcela nový pohled na digitální transformaci obchodních modelů s využitím digitálních technologií. Prezentovány jsou zde trendy digitalizace ve světě a v Evropě, hybné síly a koncepce digitální transformace podniků včetně nového metodického postupu k měření… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Předkládaná publikace vyniká svým zaměřením, obsahem i komplexním zpracováním. Přináší zcela nový pohled na digitální transformaci obchodních modelů s využitím digitálních technologií. Prezentovány jsou zde trendy digitalizace ve světě a v Evropě, hybné síly a koncepce digitální transformace podniků včetně nového metodického postupu k měření digitální zralosti podniků. Na závěr uvádíme praktické příklady z digitalizace obchodních modelů s predikcí očekávaných přínosů v důsledku jejich implementace v podnikové praxi.
Autorský kolektiv tvoří přední odborníci z Fakulty podnikatelské VUT Brno a Ústavu podnikové strategie VŠTE v Českých Budějovicích. Cenné náměty poskytli také pracovníci z Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR a Hospodářské komory ČR. Publikace je určena především manažerům MSP a celé podnikatelské sféře, dále studentům vysokých škol s ekonomickou profilací i řídicím a správním orgánům působícím v této oblasti.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240
- isbn
- 978-80-271-3431-1
- Počet stran
- 312
- datum vydání
- 31.01.2023
- ean
- 9788027134311
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.