5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení Ve středu 30. 4. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
205 Kč s DPH
Běžně 229 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u… Přejít na celý popis
K tomuto produktu zákazníci kupují
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledku jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 160 x 230
- datum dotisku
- 27.05.2020
- ean
- 9788025129661
- Počet stran
- 182
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.04.2013
- isbn
- 978-80-251-2966-1
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.