5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba420 Kč
Běžně 469 Kč
Kniha
357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají… Přejít na celý popis
Hřejivý příběh o skupině nesourodých lidiček, kteří nikam jinam nezapadají a které spojuje jediné: láska ke knihám! Více informací
Jedinkrát, kdy by měla být použita konkurence, je, když nad ní máte převahu.Ne každý může získat prodej, vyhrát hru nebo vést na trhu. V průběhu ekonomického propadu je mnohem těžší prodat vaše produkty, udržet si svou základnu zákazníků a získat podíl na trhu. Chyby se stávají dražšími a neúspěchy skutečnou možností pro ty, kteří nemají nadvládu. Zjistíte, jak prodat své produkty, když ostatní nemohou, a získat podíl na trhu od své konkurence.Téměř všechny rady ohledně prodeje, které jste se naučili, vás dostanou na poslední místo. Přečtěte si tuto knihu a zjistěte, jak dosáhnout maximálního úspěchu v obchodování! Zjistěte, jak prodávatDokonce i v době ekonomického poklesu, můžete jít na vrchol své kariéry a podnikání - a vrchol je tím správným místem, kde být! Pokud vám teorie „Nejste první, jste poslední“ dává prověřené nástroje k nalezení příležitostí a jednání v souladu s nimi předtím, než tak činí konkurence.Přesné strategie úspěchu vedoucí k:• Premene neprodaného na prodané• Maximalizaci doby vedoucí k maximalizaci prodeju• Převrácení každého cíle v dohodu HOTOVO• Zachování prehnaného prodejního prístupu• A mnohem více...Vaše audiokniha pro zvýšení prodejůVe skutečném světě nedostane každý ocenění za svůj výkon. Buď zvítězíte nebo prohrajete. Pokud obchodujete i v době ekonomického propadu, vítězství znamená jedinou věc: být první.Stane se to vaší audioknihou pro zvýšení prodejů, zvýšení marží a vytvoření nových příležitostí bez ohledu na ekonomiku. Nechte své protivníky stěžovat si na mizerné prodejní klima! Mohou se schovávat za tyto výmluvy, protože vy ovládáte svůj trh.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.