5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pondělí 25. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
133 Kč s DPH
Běžně 149 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně? Nadčasový, evergreen, kultovní... Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a… Přejít na celý popis
-
230 Kč s DPH Ihned ke stažení
Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Webcopywriting pro samouky
-
Handmade byznys
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Alchymie
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Internetový marketing
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Silná slova
-
Moderní retail marketing
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Marketing management
-
Copywriting
-
Marketingové myšlení
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
BESTSELLER Psychologie peněz
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
Marketingové strategie
-
Nekonečná hra
-
Čtyři tisíce týdnů
-
BLACK FRIDAY Prodávejte!
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně? Nadčasový, evergreen, kultovní... Ryan Holiday vychází z pečlivého studia klasických děl všech žánrů a odhaluje autorům, podnikatelům, hudebníkům, filmařům, designérům a všem dalším kreativním lidem, že stvoření nadčasového produktu nemusí být náhoda. Pro úspěch je klíčové, když autor neodděluje tvorbu od marketingu a když od počátku ví, co je účelem projektu a pro koho vzniká. Dozvíte se, jak pracují producenti hvězd, jak přemýšlejí autoři knižních bestsellerů a co to znamená vybudovat si z loajálních příznivců solidní platformu. Každý tvůrce chce znát odpověď na otázku, jak prodloužit příslovečných 15 minut slávy na celá desetiletí a jak ve světě jepičích hitů aspirovat na trvalý úspěch. Chcete-li se stát legendou, nenajdete lepšího průvodce. Toto není recept na rychlý úspěch. Toto je recept na trvalý úspěch. Napsali o knize "Každý umělec sní o vytvoření nadčasového, trvalého díla a tato kniha vysvětluje, co je k tomu zapotřebí. Ryan Holiday napsal brilantní, inspirativní příručku, která velí nedbat nejžhavějších trendů a zaměřit se na to, co je důležité a co bude mít skutečný efekt. Pokud chcete napsat, vyrobit či vybudovat něco úžasného, přečtěte si tuto knihu." - JAMES FREY, autor bestsellerů A Million Little Pieces a Bright Shiny Morning "Po této knize by měl sáhnout každý umělec toužící po zářné kariéře, která přečká módní výkřiky, trendy a technologické změny. Je to recept na to, jak se stát klasikem a legendou." - MICHAEL RAPINO, generální ředitel a prezident společnosti Live Nation "Jako producent seriálu či umělec libovolného druhu musíte vědět, kdy si máte postavit hlavu a dát na svůj instinkt, kdy a koho požádat o pomoc, jak definovat svou značku a angažovat se pro ni. Kniha všechny tyto otázky podrobně rozebírá, aby tvůrcům dopomohla k dlouhodobému úspěchu." - DAVID ZUCKERMAN, scenárista a spolutvůrce seriálů Griffinovi, Americký táta a Wilfred "Už jsem to řekl o poslední Ryanově knize, ale teď to řeknu zase. Je to jeho nejlepší kniha. Bude to věčný bestseller. Je pravdivá v každém detailu a je to skvělý návod k uplatnění kreativity v reálném světě."
- Nakladatel
- Audiolibrix
- Rozměr
- 146 x 217 x 20
- datum dotisku
- 8.02.2023
- ean
- 9788090798786
- Počet stran
- 228
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 13.08.2021
- isbn
- 978-80-907987-8-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE