5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit… Přejít na celý popis
Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Copywriting
-
Internetový marketing
-
Jak na média
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Webcopywriting pro samouky
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Hudba v reklamě
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Hrdinové digitální doby
-
Marketingová komunikace
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Alchymie
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Handmade byznys
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Image a firemní identita
-
NOVINKA České značky, které dobyly svět
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace. Jak má tedy reklama fungovat, aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy?
Jedním z cílů publikace je předložit fundované, vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy. Mimo jiné i proto, abychom věděli, kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem. Nebo také proto, aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně. To je ale jen ekonomický pohled.
Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén. Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup. Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie, psychologického, sociologického, kulturního, ekonomického, neurologického atd. Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů.
- Nakladatel
- Eurokódex
- Rozměr
- 159 x 219 x 22
- jazyk
- arabština
- Počet stran
- 312
- datum vydání
- 1.01.2012
- isbn
- 978-80-89447-85-5
- Vazba
- pevná vazba
- datum dotisku
- 19.05.2023
- ean
- 9788089447855
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE