0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se… Přejít na celý popis
Už je to tady! Čas začít plánovat rok 2025! Máme pro vás diáře všech druhů a velikostí, které uspokojí každého plánovače. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Všežravý stát
-
Lidově, národně, křesťansky - K dějinám Československé strany lidové (KDU-ČSL) 1919-2019
-
Nad Angolou zataženo
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Underground v letech 1981-1986
-
Češi a demokracie v digitální době
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Stát v rozkladu
-
Šok! Hrůza! Média!
-
Marketingové myšlení
-
Převrat II - Události 17. listopadu dnešníma očima
-
Velvet Effect
-
Marketingové strategie
-
Vyprávěj mi o komunismu
-
Pád modrého ptáka
-
Webcopywriting pro samouky
-
Odděleně spolu? Česko a Slovensko optikou vývoje hodnot pro roce 1991
-
Kmotr Mrázek II. - Krakatice - brož.
-
Moderní retail marketing
-
Sametová diplomacie
-
Politický řád a úpadek - Od průmyslové revoluce po globalizaci demokracie
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Volby do Evropského parlamentu v Česku v roce 2019: stále ještě druhořadé volby?
-
Starý pes, nové kousky
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
- Nakladatel
- Munipress
- Rozměr
- 141 x 205 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 180
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-210-5169-0
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.01.2010
- ean
- 9788021051690
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Poslechněte si zajímavé tipy na vánoční dárky. Co letos potěší každého čtenáře? | Vánoce voní knihou #2
- Vesmírníček: Letíme dál aneb už zase usínáme s vědou - jak rodiče hodnotí populární dětskou knihu? | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE