5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý… Přejít na celý popis
Upíří nevěsta a vlkodlačí alfa uzavírají smrtelně nebezpečné spojenectví ve strhující paranormální romanci od bestselerové Ali Hazelwood. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketing management
-
Copywriting
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Internetový marketing
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Moderní retail marketing
-
Alchymie
-
BLACK FRIDAY Anatomie rozhodování
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Image a firemní identita
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Jsi značka?!
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Webcopywriting pro samouky
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.
- Nakladatel
- Idea Servis
- Rozměr
- 176 x 250 x 7
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 104
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-85970-81-4
- Vazba
- Knihy - paperback
- datum vydání
- 1.01.2014
- ean
- 9788085970814
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů na vánoční příběhy nejen pro děti
- Urla: Jaký je předposlední díl nejlepší české dystopie? | RECENZE
- Farma zázraků - román plný horké čokolády, tisíců světýlek i lásky vás dokonale naladí na Vánoce! | RECENZE
- 8 důvodů, proč vést děti ke čtení
- Nová Propast času překračuje nejen hranice času, ale i žánrů | RECENZE
- Poslechněte si tipy na knižní dárky, které rozjasní každý vánoční stromeček | Vánoce voní knihou #3
- Neviditelný muž – příběh o lásce, kterou budete chtít prožít | RECENZE
- 3 důvody, proč využívat osobní odběr v našich prodejnách: Je rychlý, pohodlný a vždy ZDARMA!
- Teorie lásky od Ali Hazelwood – návyková směs vášně, břitkého humoru a jiskřivých dialogů | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad