5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení V úterý 19. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
491 Kč s DPH
Běžně 549 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům,… Přejít na celý popis
-
467 Kč s DPH Ihned ke stažení
Podzim je ideální čas na to, ponořit se do temných a mrazivých příběhů, které vás udrží v napětí až do poslední stránky. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Psychologie lži
-
Psychologie Atkinsonové a Hilgarda
-
Dějiny psychologie
-
Sociální psychologie - Teorie, metody, aplikace
-
Jak selhat jako terapeut
-
Matka, Hetéra, Amazonka, Médium
-
Psychologie budoucnosti
-
Aktivujte svou psychickou odolnost
-
Úvod do psychologie
-
Psychologie tradingu
-
Psychologie masových vrahů - Příběhy temné duše a nemocné společnosti
-
Jak prokouknout druhé lidi - Příručka bývalého experta FBI
-
Psychologie v medicíně
-
JEDNODUŠE: Psychologie
-
Jak překonat panické ataky - Příručka s okamžitým účinkem proti strachu
-
Základy sociální psychologie
-
Dějiny psychologie
-
Psychologie komunikace
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Psychopatologie - Nauka o nemocech duše
-
Dramaterapie
-
Tajemství řeči těla - Gesta, která prozradí více než slova
-
Psycholožky v županu
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
- Jakou reklamu váš zákazník preferuje?
- Co se mu líbí a co naopak odmítá?
- Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk?
- Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 173 x 247 x 20
- isbn
- 978-80-271-3654-4
- Počet stran
- 360
- Vydání
- 5
- ean
- 9788027136544
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 31.03.2023
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola