4.7 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení Ve čtvrtek 14. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
420 Kč s DPH
Běžně 469 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili silné texty pro svoji značku, produkty i prezentaci. Místo zdlouhavé teorie zde najdete hravé otázky a… Přejít na celý popis
Florence Dayová, stínová spisovatelka, ztratila víru v lásku po zdrcujícím rozchodu. Když se jí začne zjevovat duch jejího sexy, ale přísného redaktora Benjiho, začnou mezi nimi přeskakovat jiskry... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Lídři jedí poslední
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Prodávejte!
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla! - Objevte potenciál vaší firmy…
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Zbývá 46 ksKončí za 1 d
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
Webcopywriting pro samouky
-
Žlutá kniha budování značky
-
Nekonečná hra
-
Z deníku investorky
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Jak napsat dobrý podnikatelský záměr
-
Sami v moři konkurence
-
Marketingové myšlení
-
Úspěch měřím štěstím
-
S mlékem, nebo bez
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili silné texty pro svoji značku, produkty i prezentaci. Místo zdlouhavé teorie zde najdete hravé otázky a praktické úkoly, díky kterým uvidíte komunikaci z jiné perspektivy. Zacilte slova do pozornosti klientů, buďte profesionálně přirození a vyprávějte zajímavé příběhy. A nechte přitom texty plnit vše, co od silné komunikace potřebujete. Kniha je určená majitelům firem, podnikatelům, marketérům a copywriterům, kteří si chtějí rozšířit profesní obzory.
- Nakladatel
- Rybková Petra
- datum vydání
- 27.10.2020
- ean
- 9788027078547
- Počet stran
- 80
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-270-7854-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola