4.7 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 1 ks
- Doručení V pátek 15. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
420 Kč s DPH
Běžně 469 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili silné texty pro svoji značku, produkty i prezentaci. Místo zdlouhavé teorie zde najdete hravé otázky a… Přejít na celý popis
Kate Marshallová se potýká nejen se svou vlastní minulostí, na kterou chtěla už dávno zapomenout, ale také se zamotává do autory podcastu o skutečných zločinech... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Lídři jedí poslední
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Zaměstnavatelé versus zaměstnanci
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Prodávejte!
-
Firma jsou lidé, lidé jsou síla!
-
Nadčasový produkt
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Firmy, které se rozhodly být skvělé
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Punkové podnikání
-
Blog za milion
-
Webcopywriting pro samouky
-
Žlutá kniha budování značky
-
Nekonečná hra
-
Z deníku investorky
-
Přestaňte prodávat a získejte klienty!
-
Jak napsat dobrý podnikatelský záměr
-
Sami v moři konkurence
-
Marketingové myšlení
-
Úspěch měřím štěstím
-
S mlékem, nebo bez
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
Slovo je esencí vašeho byznysu. Naučte se psát silné texty a vyprávějte příběhy, které prodají vaše služby. Kniha vás vtáhne za hranice klasického copywritingu. Provede vás marketingem, psychologií i emocemi tak, abyste na konci tvořili silné texty pro svoji značku, produkty i prezentaci. Místo zdlouhavé teorie zde najdete hravé otázky a praktické úkoly, díky kterým uvidíte komunikaci z jiné perspektivy. Zacilte slova do pozornosti klientů, buďte profesionálně přirození a vyprávějte zajímavé příběhy. A nechte přitom texty plnit vše, co od silné komunikace potřebujete. Kniha je určená majitelům firem, podnikatelům, marketérům a copywriterům, kteří si chtějí rozšířit profesní obzory.
- Nakladatel
- Rybková Petra
- datum vydání
- 27.10.2020
- ean
- 9788027078547
- Počet stran
- 80
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-270-7854-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola