Sportovní marketing

Autor Vilém Kunz

Sportovní marketing - Vilém Kunz Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 57 - To chce klid, čtenáři!

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského… Přejít na celý popis

Kaliane Bradley: Ministerstvo času Světový bestseller, v němž se mladá překladatelka ujímá péče o cestovatele čase z 19. století, zatímco on se potýká se skutečnostmi, jako je pračka, Spotify, feminismus či rozpad Britského impéria. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při zpracování publikace autor využil poznatků získaných jak v rámci své vědecko-výzkumné činnosti, tak i v rámci spolupráce s některými předními sportovními kluby v České republice.

Publikace se jako první u nás komplexně věnuje možnostem využití principů konceptu společenské odpovědnosti organizací (CSR) v oblasti sportu. Všímá si hlavních podpůrných argumentů pro spojení CSR a sportu, stejně jako klíčových interních a externích motivů sportovních organizací k jejich zapojení do CSR aktivit. Blíže jsou představeny CSR iniciativy mezinárodních řídících sportovních institucí, významných ligových soutěží v zámoří či v Evropě či některých předních sportovních klubů u nás i v zahraničí. Autor navíc přináší i praktická doporučení týkající se zejména efektivního zavádění principů CSR do řízení sportovních organizací, včetně představení jednotlivých fází a kroků implementačního procesu. Zároveň je i prostřednictvím výsledků řady respektovaných výzkumů ukázáno, že implementace CSR do řízení sportovních organizací může přinášet benefity nejen okolní společnosti, ale též sportovním organizacím samotným.

Publikace je určena současným a budoucím marketingovým manažerům sportovních organizací, kteří si chtějí osvojit moderní techniky v oblasti marketingové komunikace, public relations či sportovního sponzoringu. Vedle toho mohou publikaci využít i marketingoví či CSR manažeři podniků, kteří se ve svých CSR politikách či marketingových programech snaží zaměřit na podporu sportu a pohybových aktivit. Kniha bude přínosná i pro ty čtenáře, kteří se zabývají sportovním managementem, sociologií či ekonomikou sportu.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
170 x 243 x 13
jazyk
čeština
Počet stran
176
datum vydání
1.04.2018
isbn
978-80-271-0560-1
Vazba
měkká vazba
datum dotisku
18.12.2020
ean
9788027105601

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda