4.8 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. This title offers a fresh approach to business that's being adopted around the world. It describes learning what your customers really want, testing your vision continuously, and adapting and adjusting before it's too late.
K tomuto produktu zákazníci kupují
Most new businesses fail. But most of those failures are preventable. This title offers a fresh approach to business that's being adopted around the world. It describes learning what your customers really want, testing your vision continuously, and adapting and adjusting before it's too late.
- Nakladatel
- Penguin
- Rozměr
- 154 x 233 x 27
- datum vydání
- 20.10.2011
- ean
- 9780670921607
- Počet stran
- 320
- Hmotnost
- 415 g
- jazyk
- angličtina
- Vazba
- měkká vazba
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-0-670-92160-7
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.