0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Skladem 3 ks
- Doručení V úterý 25. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
329 Kč s DPH
Jsme transparentní
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro… Přejít na celý popis
Román o moci minulosti a síle květin
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
- Nakladatel
- Zoner Press
- Rozměr
- 170 x 233 x 15
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.01.2015
- isbn
- 978-80-7413-176-9
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum dotisku
- 25.11.2022
- ean
- 9788074131769
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 4 hodnocení čtenářů
4× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Anonym registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Pro začínající copywritery je tahle knížka jedinečným úvodem do problematiky s řadou konkrétních příkladů. Nikoli však příkladů vymyšlených, ale příkladů z praxe. Člověk tak získává erudovaný komentář k reklamám a webům, které vlastně zná. Nejde o žádnou suchopárnou teoretickou příručku. Šenkapoun tady ve velice čtivé podobě předává své know-how. Vřele doporučuji. Dlouho jsem nečetl knížku, která by šla přímo k věci a navíc k tomu používala naprosto srozumitelný jazyk ;)
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.