5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazba357 Kč
Běžně 399 Kč
Kniha
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním… Přejít na celý popis
Až do konce září platí na našem e-shopu sleva na ISIC / ALIVE průkazy 5 %! Více informací
Publikace předkládá manažerům velkých i malých firem strukturovaný přístup k tvorbě podnikové strategie v prostředí procesu fúzí a akvizicí. Výsledky několikaletého výzkumu jsou podpořeny řadou konkrétních příkladů společností z různých průmyslových oborů z mnoha zemí. Svým analytickým a praktickým zaměřením se stává kniha i cenným studijním materiálem pro vysoké školy s manažerským zaměřením. Autoři působí jako poradci pro vrcholový management v celém světě. Mají zkušenosti i jako manažeři a univerzitní profesoři.
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.