0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaUčebnice ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s… Přejít na celý popis
Skvělý výběr bestsellerů, které do konce prosince zakoupíte se slevou až 50 %! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing a management pro střední a vyšší hotelové školy
-
Marketing
-
Management pro střední školy a vyšší odborné školy
-
DOBRÁ CENA Učebnice Účetnictví I. díl 2022
-
Literatura - přehled SŠ učiva
-
Matematika pro SOŠ a studijní obory SOU, 5. část
-
Ekonomie nejen k maturitě 2. - Podniková ekonomie - 2.vydání
-
Zbývá 7 ksKončí za 65 d
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Základy psychologie, sociologie - Základy společenských věd I.
-
Ekonomika pro SOU 1.díl - Kuchař, číšník
-
Čítanka III. k literatuře v kostce pro střední školy
-
Ekonomika pro střední školy Úvod
-
Zbývá 38 ksKončí za 65 d
-
Český jazyk - přehled SŠ učiva
-
Marketing management
-
Cestovní ruch
-
Technologie přípravy pokrmů 1
-
Ekonomika 2 pro ekonomicky zaměřené obory SŠ
-
Zbývá 16 ksKončí za 65 d
-
Literatura v kostce pro SŠ
-
Základy filosofie, etiky - Základy společenských věd III.
-
Číslicová technika - učebnice
-
Základy ekonomiky cestovního ruchu (2. vydání)
Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokáží kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 216 x 298 x 10
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 80
- Vydání
- 2
- isbn
- 978-80-7402-128-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.09.2013
- ean
- 9788074021282
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE