0.0 z 5 hvězdiček
E-knihaE-kniha
- Ihned ke stažení
-
Kniha je ve formátech ePUB PDF
Koupit Na produkt nelze uplatnit slevu.
170 Kč s DPH
Běžně 254 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 254 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Všechny e-knihy od Grady s 33% slevou
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. … Přejít na celý popis
-
Nedostupné
Nekupujte dárky na pumpě! Elektronické dárkové poukázky vás zachrání i 24. prosince ve čtyři odpoledne! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
AKCE Mezinárodní marketing
-
AKCE Marketing management
-
AKCE Jak na marketingovou komunikaci
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
AKCE Tohle je marketing!
-
AKCE Mezinárodní obchodní operace
-
AKCE Moderní marketingová komunikace
-
AKCE Marketingová komunikace
-
AKCE Tvorba strategie a strategické plánování
-
AKCE Marketing obchodní firmy
-
Strategický marketing
-
AKCE Moderní retail marketing
-
AKCE Public relations
-
AKCE Marketing služeb - efektivně a moderně
-
Internetový marketing
-
Online marketing
-
AKCE Marketingový plán na jednu stránku
-
AKCE Strategický marketing
-
Restart
-
AKCE Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy
-
AKCE Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketing na Facebooku a Instagramu
-
AKCE Reklama
-
AKCE Velký slovník marketingových komunikací
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení produktu
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE