0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace… Přejít na celý popis
-
254 Kč s DPH Ihned ke stažení
Volné pokračování bestselleru Bábovky plné známých i nových postav, vztahů a emocí. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketing management
-
Moderní retail marketing
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Mezinárodní marketing
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Copywriting
-
Alchymie
-
Marketingové myšlení
-
Mezinárodní obchodní operace
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Jsi značka?!
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Handmade byznys
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 167 x 240
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 8.11.2021
- isbn
- 978-80-271-3006-1
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 19.01.2023
- ean
- 9788027130061
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE