0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je nedostupný.
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu,… Přejít na celý popis
Petra Soukupová ve své nové knize bravurně zkoumá psychiku ženy, která se musí vypořádat s vlastním životem i očekáváními okolí. Jak moc naše představa o štěstí podléhá tlaku společnosti? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové myšlení
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Moderní retail marketing
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Anatomie rozhodování
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Marketing management
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Hrdinové digitální doby
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Základy Public Relations
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Webcopywriting pro samouky
-
České značky, které dobyly svět
-
Image a firemní identita
Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.
- Nakladatel
- Ústav práva a právní vědy
- Rozměr
- 150 x 230 x 8
- isbn
- 978-80-905247-2-9
- Počet stran
- 112
- datum vydání
- 7.05.2014
- ean
- 9788090524729
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE