Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

491 Kč s DPH
Běžně 549 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Charlotta - Žena T. G. M.

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1499 Kč dárek zdarma v hodnotě 399 Kč

Charlotta - Žena T. G. M.

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru. V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor… Přejít na celý popis

Knihy
Dostupné u dodavatele
491 Kč s DPH
E-knihy

Kupte 10 knih a zaplaťte jen 500 Kč! Přidali jsme další kupu knih a prodloužili akci do 30. dubna 2025! Pomozte nám pročistit knižní sklad, abychom udělali místo letošním novinkám. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Pusťte se do znovuobjevení marketingových základů s nástupem metamarketingu a nechte se jím provést těmi nejlepšími z oboru.
V nové publikaci autor knihy slavný propagátor „4P marketingu“ Philip Kotler vysvětluje, jak mohou marketéři využít technologie k uspokojení potřeb zákazníků a docílit globálních změn. V nové době metamarketingu autor objasňuje způsob, jak integrovat vývoj technologických a obchodních modelů s dramatickými posuny ve spotřebitelském chování, ke kterým došlo v posledním desetiletí. Dozvíte se, jaké jsou stavební kameny metamarketingu, jaké technologie denně používají generace Z a generace Alfa. Objasní vám, jak vstoupit do metaverze a rozšířené reality, a informuje o potenciálních překážkách a jejich řešení pro vytvoření interaktivnějšího a intenzivnějšího zážitku.
Kniha je určena pro manažery, vedoucí pracovníky, členy představenstev a další vedoucí pracovníky, kteří se snaží udržet si náskok v době, kdy se jim marketingové prostředí doslova mění pod rukama. Tato publikace je současně nepostradatelná pro novou generaci marketérů, inzerentů, tvůrců obsahu a dalších odborníků.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
167 x 240
jazyk
čeština
Počet stran
232
Vydání
1
isbn
978-80-271-5321-3
Vazba
měkká vazba
datum vydání
30.03.2025
ean
9788027153213

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 491 Kč Nápověda