1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru… Přejít na celý popis
Snový hřejivý příběh o tom, jak knihy mohou nejen změnit životy, ale dokonce je i zachránit... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketingové strategie
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Obchodní dovednosti
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingové myšlení
-
Moderní retail marketing
-
Sami v moři konkurence
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Ukončení podnikání
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Anatomie rozhodování
-
Na volné noze
-
Image a firemní identita
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Tahák na úspěšné podnikání - Jak postavit prosperující a úspěšné podnikání
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Hrdinové digitální doby
-
Osobní finance Základy podnikání
-
Hudba v reklamě
Nové vydání úspěšné knihy, v níž autor koncepce intuitivního marketingu formuluje novou cestu, založenou na využívání intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Provádí čtenáře jednotlivými oblastmi podnikání od základních principů až po zvládání úspěchu. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a upřímného vztahu k němu. Účinnost a úspěšnost svého přístupu ukazuje na mnoha příkladech z praxe.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 150 x 205 x 5
- isbn
- 978-80-7261-165-2
- Počet stran
- 140
- datum vydání
- 1.09.2009
- ean
- 9788072611652
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE