Marketing management

Kniha ( pevná vazba )

Do košíku

2 050 Kč s DPH
Běžně 2 290 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Magazín Knihkupec

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 249 Kč dárek zdarma v hodnotě 69 Kč

Magazín Knihkupec

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů,… Přejít na celý popis

Evžen Boček: Aristokratka v Československu Užijte si autorský koncert Evžena Bočka plný zábavy, socialistických kulis a nezapomenutelných postav. Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu: od základů marketingu, vytváření marketingových strategií a plánů, marketingový výzkum přes navazování dlouhodobých vztahů se zákazníky, analýzu spotřebních a B2B trhů, brand management, produktové, cenové, distribuční a komunikační strategie až po zajištění úspěšného dlouhodobého růstu.

Sdílet

Nakladatel
Grada
Rozměr
221 x 285 x 40
datum vydání
1.04.2013
isbn
978-80-247-4150-5
Počet stran
816
Hmotnost
2000 g
datum dotisku
16.07.2024
ean
9788024741505
Vazba
pevná vazba
Vydání
14
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 3 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5

  • Luboš Šlapanský registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Marketing Managment je pravou biblí pro všechny, kteří se zajímají o marketing. Pokud se chcete dozvědět podstatu marketingu, potřebujete právě tuto knihu. Mám ji zařazenou v knihovně a stále v ní při listování nacházím nové a nové informace.

    Přečíst více
  • wnikisek registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Ke zvládnutí zkoušek z marketingu a pochopení problematiky určitě doporučuji.

    Přečíst více
Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 2 050 Kč Nápověda