Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Autor Petr Frey

Kniha ( měkká vazba )

Do košíku

357 Kč s DPH
Běžně 399 Kč Nápověda Jsme transparentní

E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Surrender: 40 písní, jeden příběh

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 1199 Kč dárek zdarma v hodnotě 499 Kč

Surrender: 40 písní, jeden příběh

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se… Přejít na celý popis

Hannah Grace: V divočině Russ a Aurora se po jedné vášnivé noci znovu setkávají jako vedoucí letního tábora. Russ se snaží dodržet přísná táborová pravidla, zatímco Aurora si z toho hlavu nedělá. Dokážou vedle sebe v poklidu existovat, nebo jejich noc zažehla neuhasitelný požár? Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Uznávaný marketingový praktik představuje nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich uplatnění v tržním prostředí. Na řadě příkladů ukazuje možnosti efektivních kombinací nových metod s tradičními. Mapuje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu. Nově se zabývá využíváním sociálních médií a marketingovou komunikací v sociálních sítích.

Sdílet

Nakladatel
Management Press
Rozměr
165 x 235
isbn
978-80-7261-237-6
Počet stran
212
datum vydání
1.05.2015
ean
9788072612376
Vazba
měkká vazba
jazyk
čeština

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 399 Kč Nápověda