5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci… Přejít na celý popis
Vyberte si z našeho výběru knih, audioknih, ale i CD všech možných žánrů včetně thrillerů nebo třeba dětské literatury.
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Základy Public Relations
-
Marketingové myšlení
-
Marketing management
-
Copywriting
-
Internetový marketing
-
Veřejné mínění
-
Image a firemní identita
-
Webcopywriting pro samouky
-
Občanský sektor
-
Jak na sítě
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Kniha politiky
-
Hospodářská a sociální politika
-
Anatomie rozhodování
-
Circus politicus
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Sociální politika
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Vladař
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
České značky, které dobyly svět
-
Feminismus je pro všechny
Ojedinělá publikace uznávaného českého autora seznamuje se základními otázkami i technikami mocenské a politické praxe při řízení celospolečenských záležitostí v prostředí moderní, masové společnosti. Mocenské elity reprezentované zejména představiteli politické a hospodářské moci potřebují pro svou vládu souhlas, pochopení a spolupráci veřejnosti, která politiky zmocňuje k řízení veřejných záležitostí. Veřejnost na ně svou volbou do značné míry přenáší i vlastní osudy, jež jsou s politickým řízením celospolečenských procesů úzce spojeny. Vztah mezi mocenskou elitou a veřejností je v rozvinutých, liberálně demokratických státech velmi sofistikovaně pěstován prostřednictvím nástrojů a technik vztahů s veřejností - public relations. Kdo ovládá tyto mechanismy, je slovy Edwarda L. Bernayse, otce zakladatele současného public relations, skutečným vládcem naší země.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Společenské vědy »
Sociologie
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Marketing
Knihy » Odborná literatura » Společenské vědy » Politologie
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 245 x 10
- ean
- 9788024733760
- Počet stran
- 192
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-247-3376-0
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.