0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis
Co nám přinese nový rok, to ještě nevíme, ale rozhodli jsme se, že je třeba ho začít novým čtením! Desítky knížek jsme na e-shopu i v prodejnách zlevnili až o 95 %. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Internetový marketing
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Internetový marketing
-
Alchymie
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové myšlení
-
Marketingová komunikace
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Handmade byznys
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Webcopywriting pro samouky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Hrdinové digitální doby
-
Jak na sítě
-
Anti Level Marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 241 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 256
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-4208-3
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum vydání
- 1.01.2013
- ean
- 9788024742083
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE