5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pátek 24. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
Na produkt nelze uplatnit slevu.
99 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 99 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Novoroční knižní výprodej. Čtení se slevou až 95 %
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o… Přejít na celý popis
Vykročte do nového roku správně s audioknihami, které vám pomohou odhalit a využít váš potenciál. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.
Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
- Nakladatel
- Via
- Rozměr
- 132 x 202 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 216
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7642-548-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 16.11.2020
- ean
- 9788076425484
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.7 z 5 12 hodnocení čtenářů
8× 5 hvězdiček 4× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Vše dokonalé, jenom se informace často opakují
Přečíst více -
Honza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Kniha mi přišla zajímavá i pro mě jako nemarkéťáka. Doporučuji.
Přečíst více -
Adam Řiháček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček
Nudná, ale velmi poučná kniha. Mnoho příkladů dobře využitelných v normálním životě. Kniha je hodně "obkecaná" a k tématu se dostáváte v 5ti větách v kapitole, ale jinak je velmi dobrá.
Přečíst více -
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.