5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha ( pevná vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení Ve středu 5. 2. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
499 Kč s DPH
Jsme transparentní
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do… Přejít na celý popis
Je to tady! Pojistěte si, že vám nejočekávanější dračí novinku nikdo nevyspoileruje! Čtěte již nyní v originále. Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
AKCE Anatomie rozhodování
-
Radikální otevřenost
-
Nekonečná hra
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingové myšlení
-
Copywriting
-
Handmade byznys
-
Jsi značka?!
-
Image a firemní identita
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Marketing management
-
Lídři jedí poslední
-
Hrdinové digitální doby
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Internetový marketing
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
Na základě třicetileté práce v terénu v rámci největšího experimentu v lidském chování – nekonečně se rozvíjející soutěže konzumního kapitalismu – přichází Rory Sutherland se svou první knihou příznačného názvu Alchymie. Najdete v ní analýzu lidského chování, směs špičkových vědeckých výzkumů, absurdně zábavné vyprávění i hluboký vhled do behaviorální psychologie. Úderným britským humorem vás geniální marketér pobídne, abyste se nebáli být triviální, kladli si hloupé otázky a nikdy nebyli naprosto čitelní, protože vás pak lidé budou mít na háku. Na praktických příkladech ze své legendární kariéry vám ukáže, že úspěch je zřídkakdy vědecký – dokonce i ve vědě. Proto byste se stejně jako Rory neměli bát vyzkoušet absurdní nápady, nikdo jiný to za vás totiž neudělá.
Reklamní legenda britské agentury Ogilvy vysvětluje, že racionalita není vrcholný vývojový stupeň a redukcionalistická logika se nedá uplatňovat ve spletité problematice lidských vztahů. Chcete-li své podnikání skutečně zaměřit na zákazníky, musíte ignorovat, co lidé říkají. Zaměřte se na to, co cítí. V mnoha klíčových oblastech našeho života hraje rozum malou roli. Pohánějí nás nevědomé touhy, přitahuje nás krásné, extravagantní a absurdní – od honosných svatebních oznámení až po drobné lahvičky nejnovějších vůní. Pokud tedy chcete ovlivnit volbu lidí, musíte obejít rozum. Nejlepší nápady mnohdy nedávají smysl.
„Abyste byli brilantní, musíte být iracionální.“
Provede vás také úskalím vytváření a budování dobrého jména značky a pokračuje s apelem, že lepší branding lze použít nejen k prodeji produktů, ale také k podpoře různých sociálních cílů. Těšit se můžete na praktické případové studie z jeho závratné kariéry při práci na kampaních pro AmEx, Microsoft a další. Hlavně však po celou dobu čtení budete mít pocit, že jste se ocitli na večírku s tím nejzábavnějším a nejbystřejším společníkem, kterého vám reklamní svět mohl nabídnout.
- Nakladatel
- Zoner Press
- Rozměr
- 150 x 210 x 30
- isbn
- 978-80-7555-134-4
- Počet stran
- 400
- datum vydání
- 19.05.2021
- ean
- 9788075551344
- Vazba
- pevná vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Nejočekávanější knihy jara 2025? Mrkněte do katalogu Našeho nakladatelství!
- Hospůdka v Praze – splnila dlouho očekávaná knížka Julie Caplinové očekávání českých čtenářů? | RECENZE
- Pavel Hénik: „Nemám tendence predikovat budoucnost, popustil jsem uzdu své fantazii" | DOBRÝ ROZHOVOR
- Ministerstvo času – Neotřelý příběh o lásce napříč prostorem i časem | RECENZE
- 10 nejprodávanějších knih za rok 2024: Naučná literatura
- Marta děti nechce - Nová kniha Petry Soukupové jde emocionálně až na dřeň | RECENZE
- Předobjednejte si Alchemised, román od autorky nejvirálnější fanfikce na Harryho Pottera
- Záhadná oběť - Stín Kanibala z Nine Elms znovu padá na Kate Marshallovou | RECENZE
- Jaké knihy si přečíst, pokud milujete Městečko Twin Peaks a tvorbu Davida Lynche?
- Dvojí život – příběh o lásce a závadové mládeži za železnou oponou | RECENZE
- Zpráva, která otřásla nejen literárním světem: Neil Gaiman čelí obviněním ze sexuálního násilí
- Čajová bouře: Smrt, magie a čajové rituály v příběhu, který vás nenechá vydechnout | RECENZE