5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Poslední kusy lze odebrat pouze na vybraných prodejnách
- Doručení Doručení domů není možné
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se… Přejít na celý popis
-
269 Kč s DPH Ihned ke stažení
Příběh dvojčat Debory a Táni vás vtáhne do světa magie, bylinek a rodinných tajemství. Jak těžké může být udržet rodinné pouto, když mezi členy existují velké rozdíly v povahách, názorech a životních volbách? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Chystáte se udělat strašnou chybu!
-
Lídři jedí poslední
-
Na volné noze
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Punkové podnikání - Proti všem pravidlům
-
Podnikání z lavice
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Začněte s PROČ
-
Byznys pro 21. století
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Nápad za miliardu
-
Zbývá 60 ksKončí za 11 d
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Prodávejte!
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Myšlení, rychlé a pomalé
-
Pravidlo žádných pravidel
-
Zrození kmenového vůdce - Jak z úspěšných skupin vznikají skvělé organizace
-
BESTSELLER Psychologie peněz
-
Myslete jako miliardář
-
Radikální otevřenost
-
Jak uspět při obchodním telefonování - Získejte jistotu, domluvte si více schůzek a uzavřete více obchodů
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Dozvíte se například: proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Podnikání
- Témata
- seberozvoj psychologie úspěchu
- Nakladatel
- Jan Melvil publishing
- Rozměr
- 143 x 215
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 344
- datum vydání
- 1.01.2017
- isbn
- 978-80-7555-026-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 5.06.2024
- ean
- 9788075550262
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE