5.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Poslední kusy lze odebrat pouze na vybraných prodejnách
- Doručení Doručení domů není možné
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
330 Kč s DPH
Běžně 369 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se… Přejít na celý popis
Objevte fantastické světy a epické příběhy díky jejich poslechu, který je teď o 30 % dostupnější!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či aplikace k vám přicházejí jen tak odnikud a v dnešním přeplněném mediálním prostoru dosáhnou úspěchu jen díky šeptandě, neznáte jejich skutečný příběh. Každý trhák má vlastní tajnou historii, a dokonce i ty nejoslnivější nápady zapadnou, nepodaří-li se jim spojit se správnou sítí. Derek Thompson ve své knize odkrývá psychologii na pozadí osobních preferencí a vkusu a odhaluje ekonomii kulturních trhů, které nenápadně utvářejí naše životy. Boří sentimentální showbyznysové mýty o tvorbě hitů a ukazuje, že kvalita samotná k úspěchu nestačí, že nikdo nemá „dobrý vkus“ a že několik nejpopulárnějších produktů v dějinách dělil od úplného selhání jenom krůček. Hitmakeři představují kouzelnou výpravu za trháky popkultury a za nejcennějším platidlem 21. století – pozorností lidí. Dozvíte se například: proč se nejhůře šíří velké inovace a nejlépe naopak věci povědomé, jen lehce vylepšené (a jak hledat „optimální novost“) že viralita neexistuje, protože hity se šíří v kaskádách, a jak vytvořit globální kaskádu že velkou roli při šíření hitů hraje náhoda, které však můžeme pomoct jak moc účinné je nejen v textu, ale i v hudbě a designu pracovat s repeticí že vkus je z velké části výsledkem všeho, s čím se daný člověk setkal, ne nějakého vrozeného nastavení či výchovy jak přimět lidi, aby o vašem produktu mluvili, a proč musí být zajímavý především pro širší okruh mimo vaše přátele proč je tak zásadní chápat Facebook jako noviny jak těžit z opakované expozice, tedy vystavení vašemu produktu proč se preference jiných často stávají našimi vlastními a jak toho využít že pravidlo módy zní „nové je dobré, staré je špatné a hodně staré je opět dobré“ a jak z tradice udělat módu O autorovi Derek Thompson je uznávaným redaktorem časopisu The Atlantic, do něhož přispívá články o ekonomice a médiích. Pravidelně se podílí na podcastu Here and Now v National Public Radio a často vystupuje v televizi, včetně stanic CBS a MSNBC. Magazíny Inc. i Forbes ho uvedly na seznamu „30 pod 30“. Žije v New Yorku.
- Edice
- Žádná velká věda
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Podnikání
- Témata
- seberozvoj psychologie úspěchu
- Nakladatel
- Jan Melvil publishing
- Rozměr
- 143 x 215
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 344
- datum vydání
- 1.01.2017
- isbn
- 978-80-7555-026-2
- Vazba
- měkká vazba
- datum dotisku
- 5.06.2024
- ean
- 9788075550262
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
3.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 1× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.