Influence, New and Expanded
Influence, New and Expanded - Robert B. Cialdini Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je nedostupný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

365 myšlenek o míru a naději

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 999 Kč dárek zdarma v hodnotě 349 Kč

365 myšlenek o míru a naději

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasiona renowned international bestseller, with over 5 million copies soldnow revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications. In the new edition of this highly acclaimedbestseller, Robert CialdiniNew York Timesbestselling author ofPre… Přejít na celý popis

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasiona renowned international bestseller, with over 5 million copies soldnow revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications.

In the new edition of this highly acclaimedbestseller, Robert CialdiniNew York Timesbestselling author ofPre-Suasionand the seminal expert in the fields of influence and persuasionexplains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this crucially important subject surprisingly easy. With Cialdini as a guide, you dont have to be a scientist to learn how to use this science.

Youll learn Cialdinis Universal Principles of Influence, including new research and new uses so you can become an even more skilled persuaderand just as importantly, youll learn how to defend yourself against unethical influence attempts.

You may think you know these principles, but without understanding their intricacies, you may be ceding their power to someone else.

Cialdinis Principles of Persuasion:

  • Reciprocation
  • Commitment and Consistency
  • Social Proof
  • Liking
  • Authority
  • Scarcity
  • Unity, the newest principle for this edition

Understanding and applying the principles ethically is cost-free and deceptively easy. Backed by Dr. Cialdinis 35 years of evidence-based, peer-reviewed scientific researchincluding a three-year field study on what leads people to changeInfluenceis a comprehensive guide to using these principles to move others in your direction.

 

Sdílet

Nakladatel
HarperCollins
Rozměr
152 x 227 x 36
datum vydání
4.05.2021
ean
9780063136892
Počet stran
592
Hmotnost
614 g
jazyk
angličtina
Vazba
měkká vazba
Vydání
1
isbn
978-0-06-313689-2

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda