0.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně… Přejít na celý popis
Nový knižní rozhovor Adam Dolník: Svět elitního vyjednavače od Martina Moravce vás zavede do nejtemnějších zákoutí zločinu. Adam Dolník, který školil agenty FBI i Scotland Yardu, vás provede světem, kde jde o lidské životy! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Marketingové myšlení
-
Marketingové strategie
-
Moderní retail marketing
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Anatomie rozhodování
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Image a firemní identita
-
Hudba v reklamě
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Webcopywriting pro samouky
-
Hrdinové digitální doby
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Jak z dobré firmy udělat skvělou
-
Péče na prodej: Jak se práce z lásky stává placenou službou
-
Černá ovce facebooku
-
Jak na média
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Handmade byznys
Reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti. Kniha známého poradce, zkušeného autora a tvůrce koncepce intuitivního marketingu ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí r
- Nakladatel
- Management Press
- Rozměr
- 155 x 205 x 10
- ean
- 9788072611393
- Počet stran
- 252
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- isbn
- 978-80-7261-139-3
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE