5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
Dante Russo, bezohledný a arogantní miliardář, se ocitá v nečekaném zasnoubení s krásnou dědičkou šperkařského impéria, Vivian Lau. Co začíná jako vydírání, se mění v něco, co Dante nemůže ignorovat...
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Copywriting
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Alchymie
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Marketingové myšlení
-
Začněte s PROČ
-
Marketing management
-
Příručka milionáře - Jak skutečně zbohatnout
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Jsi značka?!
-
Na volné noze
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Prodej na prvním místě
-
Jak podnikat bez rizika - Odhalená pravda o rizicích podnikání
-
Byznys a Pasivní příjem - Jak rozjedeš úspěšný byznys a vybuduješ pasivní příjem
-
Webcopywriting pro samouky
-
Zbývá 6 ksKončí za 70 d
-
Jak na média
-
Myslete jako miliardář
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. Tato kniha představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Marketing
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Podnikání
- Nakladatel
- Computer Media
- Rozměr
- 155 x 226 x 11
- datum dotisku
- 27.05.2021
- ean
- 9788074021152
- Počet stran
- 144
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 1.02.2012
- isbn
- 978-80-7402-115-2
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.