5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a… Přejít na celý popis
-
356 Kč s DPH Ihned ke stažení
Bryndza, Caplinová i Sigurđardóttir - to jsou jména autorů, jejichž vybrané e-knihy jsou součástí 100 zlevněných knih od GRADY o 33 %
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing management
-
Marketingová komunikace
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Marketingové myšlení
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Základy Public Relations
-
Marketing
-
Moderní retail marketing
-
Webcopywriting pro samouky
-
Jak na sítě
-
AI Marketing Playbook - Jak ChatGPT a umělá inteligence mění svět marketingu
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Tvorba strategie a strategické plánování - Teorie a praxe
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Hrdinové digitální doby
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
Publikace se komplexně věnuje problematice marketingové komunikace včetně nových trendů. Obsahuje případové studie a barevnou obrazovou přílohu. Je určena jak pracovníkům komunikačních agentur, firemního marketingu a PR, tak studentům VŠ. V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace a budete řešit také efektivnost a některé etické otázky. Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji. Pozornost je zaměřena také na marketingovou komunikaci mezi firmami (na B2B trhu) a v mezinárodním prostředí, marketingovou komunikaci na internetu a na nové komunikační trendy, jako jsou guerillová komunikace, virální či mobilní marketing, buzzmarketing a další.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 172 x 247 x 22
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 320
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-3622-8
- Vazba
- Knihy - paperback
- datum vydání
- 1.08.2010
- ean
- 9788024736228
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.