0.0 z 5 hvězdiček
pevná vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků… Přejít na celý popis
Prokleté vraždy, inteligentní detektiv a psychotický padouch. Na japonské střední škole začíná hra na život a na smrt... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Encyklopedie českých nakladatelství 1949-2006
-
Marketingové myšlení
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Komunikace
-
Příběhy věcí - 100 artefaktů za posledních 100 let
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Marketingová komunikace a public relations
-
Zlatá kniha komunikace
-
Marketingové strategie
-
Města a městečka v Čechách, na Moravě a ve Slezsku / 3.díl Kolí-Mi
-
Kouzlo komunikace
-
Anatomie rozhodování
-
Marketingová komunikace a public relations
-
Být tak strojem - Putování mezi kyborgy, utopisty, hackery a futuristy, kteří řeší skromný problém lidské smrtelnosti
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Základní otázky komunikace
-
Internetový marketing
-
Heraldika na mincích a medailích
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Písemná komunikace v praxi
-
Zapomenutá řemesla
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Atlas literárních míst
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká marketingu, jeho strategie i každodenní praxe v médiích. Autorský kolektiv pracovníků Fakulty sociálních věd UK tak připravil užitečnou příručku nejen pro studenty těchto oborů, ale i pro pracovníky všech médií a zájemce o stále se rozvíjející a měnící se mediální a marketingovou sféru.
- Nakladatel
- Libri
- Rozměr
- 145 x 205 x 15
- isbn
- 978-80-7277-266-7
- Počet stran
- 300
- datum vydání
- 18.08.2007
- ean
- 9788072772667
- Vazba
- měkká vazba
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola