5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( pevná vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále… Přejít na celý popis
-
390 Kč s DPH Ihned ke stažení
Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Psychologie lži
-
Úvod do psychologie
-
Jak prokouknout druhé lidi - Příručka bývalého experta FBI
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Lépe žít a milovat díky terapii časové perspektivy - Jak uzdravit minulost, přijmout přítomnost a vytvořit ideální budoucnost
-
Psychologie budoucnosti
-
Přehled psychologie
-
Psychologie davu
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Vývojová psychologie
-
Dějiny psychologie
-
Dějiny psychologie
-
Psychologie dítěte
-
Příběh československé psychologie I.
-
Psychologie komunikace
-
Psychologie v medicíně
-
Jak na sítě
-
Základy sociální psychologie
-
Lexikon psychologie
-
Sportovní psychologie
-
Psychologie vítězství
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Příběh československé psychologie II.
-
Psychologie C. G. Junga
Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu a mnoha dalšími aktuálními informacemi a poznatky. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 175 x 247 x 20
- datum dotisku
- 20.11.2020
- ean
- 9788024740058
- Počet stran
- 328
- Vydání
- 4
- jazyk
- čeština
- Vazba
- pevná vazba
- datum vydání
- 1.03.2012
- isbn
- 978-80-247-4005-8
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 1× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE