1.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte,… Přejít na celý popis
-
157 Kč s DPH Ihned ke stažení
K nákupu nad 499 Kč v našich knihkupectvích získáte jako dárek Vánoční Dobrou záložku, za jejíž tvorbou stojí oblíbená knižní ilustrátorka Adéla Stopka!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Uzavírání: příručka profesionálního prodejce
-
Jsi značka?!
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Image a firemní identita
-
Strategie a taktika prodeje
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Na volné noze
-
Anatomie rozhodování
-
Alchymie
-
Byznys pro 21. století
-
NOVINKA Anti Level Marketing
-
Obchod s Čínou
-
Webcopywriting pro samouky
-
Od vize k zisku: Proměňte nápad v ziskové podnikání
-
Od nápadu k podnikatelskému plánu - Jak hledat a rozvíjet podnikatelské příležitosti
-
Moderní retail marketing
-
Jestli nejsi první, budeš poslední - Strategie prodeje za účelem ovládání vašeho trhu a jak porazit konkurenci
-
Základy Public Relations
-
Obal prodává, obálka rozhoduje
-
Ukončení podnikání
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
Jste začínajícím obchodníkem, prodejcem či obchodním zástupcem? Chcete se vyvarovat zbytečných chyb a být co nejúspěšnější? Pak se pro vás tato knížka stane neocenitelným pomocníkem plným rad a zkušeností od těch nejúspěšnějších kolegů. V čtivé a praktické příručce totiž naleznete vše důležité, co potřebuje znát dobrý obchodník, zjistíte, které věci v obchodě rozhodují a jak se vyhnout chybám. Dozvíte se, co zákazníci rádi a neradi slyší, kdy je lepší mlčet a jak zapůsobit řečí těla, jak se správně ptát, jak se připravit a vést obchodní rozhovor, jak používat různé prodejní techniky, jak účinně vyjednávat a argumentovat, co dělat, když zákazník nesouhlasí a jak jednat s různými typy zákazníků. Poznáte, proč je důležité stanovit si svůj cíl, jak hledat a najít své zákazníky, jak si vybudovat dlouhodobý vztah se zákazníkem a co je pro zákazníka důležité.
- kategorie
-
Knihy »
Odborná literatura »
Management, Marketing »
Podnikání
Knihy » Odborná literatura » Management, Marketing » Marketing
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 140 x 210 x 10
- isbn
- 978-80-247-2344-0
- Počet stran
- 128
- datum vydání
- 1.02.2009
- ean
- 9788024723440
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- jazyk
- čeština
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.