0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha ( měkká vazba )
- Dostupné u dodavatele
- Doručení V pátek 8. 11. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
303 Kč s DPH
Běžně 339 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek… Přejít na celý popis
-
288 Kč s DPH Ihned ke stažení
Možná ten nejvíc explicitní, šokující a vzrušující román, co jste kdy četli... Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Image a firemní identita
-
Handmade byznys
-
Alchymie
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Jsi značka?!
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Průvodce síťového marketingu - 8 kroků k vybudování stabilního týmu
-
Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty
-
Udržitelnost a udržitelný management
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové strategie
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Marketingové myšlení
-
Jak na média
-
Lídři jedí poslední
-
Management a marketing sportu
-
Tajné dějiny značek
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Černá ovce facebooku
-
Webcopywriting pro samouky
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 169 x 240 x 19
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 165
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-271-3921-7
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 28.09.2023
- ean
- 9788027139217
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola
- Zpovědní klub – máte rádi med? Tahle kniha je ještě sladší! | RECENZE
- Romance plná britského humoru a další knižní novinky | Vůně nových knih 33
- Naše matka – dusivé pokračování, které zraje k dokonalosti | RECENZE
- Poslechněte si Dobrý rozhovor se Štěpánem Kozubem a poznejte jeho duši i postoj k umění
- Epizody 2084 – orwellovská povídková divočina, která odhaluje temné stránky pokroku | RECENZE
- Děkujeme za vaši podporu! Chaos na farmě získal 2. místo v soutěži Hračka roku
- Dárkové knižní poukázky: Ideální firemní dárek pro zaměstnance nejen na Vánoce
- Nenasytní mrtví pokračují v nastavených kolejích, jen svižněji a lépe | RECENZE
- Pohádková young adult romantasy od Stephanie Garber a další knižní novinky | Vůně nových knih
- 4 nejčtivější kousky od značky RED pro měsíc říjen
- Bylo nebylo jedno zlomené srdce – magie, intriky, krutý princ a jedna naivní dívka | RECENZE