0.0 z 5 hvězdiček
kroužková vazbaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům… Přejít na celý popis
Nový děsivý případ v sérii Detektiv Joona Linna. Lars Kepler je zpátky! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing - Základy marketingu 1. - Učebnice studenta
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Marketing management
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Alchymie
-
Online marketing: Od webových stránek k sociálním sítím
-
Moderní retail marketing
-
Marketingové myšlení
-
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Handmade byznys
-
7 pilířů efektivního marketingu - Jak proměnit online marketing v ziskový systém, který zaplaví vaše podnikání zákazníky
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Webcopywriting pro samouky
-
Management Základy managementu - Cvičebnice - Řešení
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností - Manuál pro start úspěšného obchodníka
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Hrdinové digitální doby
-
Jak na sítě
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Anti Level Marketing
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem
-
Základy Public Relations
Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě. Dokládá je přitom velkým množstvím praktických příkladů. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 168 x 241 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 256
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-247-4208-3
- Vazba
- Knihy - paperback
- datum vydání
- 1.01.2013
- ean
- 9788024742083
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 1 hodnocení čtenářů
1× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Návrat do herního světa Zaklínače: Vše, co víme o 4. dílu legendární série
- Nadělení před Vánocemi: Výborně hodnocená romantická komedie plná sváteční atmosféry | RECENZE
- Státní svátky 2025 a dny pracovního volna. Kdy budeme mít čas číst?
- Wilder: Tahle sexy romance od autorky Čtvrtého křídla si vás naprosto podmaní | RECENZE
- Láska mezi vločkami – Načerpejte vánoční atmosféru! Uvnitř najdete recept na perníčky | RECENZE
- Už jste navštívili naši nejkrásnější pražskou prodejnu?
- Krev a zrada - Svižné pokračování ze světa měňavců, plné intrik a překvapení | RECENZE
- Rozhovor s Petrou Dobrovskou o jejím muži a společném podnikání. Část první
- Nevěsta: Romantasy plná jiskřivých scén, humoru, vlkodlaků a upírů | RECENZE
- 5 romantických knih, které vás naladí na vánoční atmosféru
- Co hledáš, najdeš v knihovně aneb 5 fascinujících příběhů o životních křižovatkách | RECENZE
- Binding 13 - emotivní příběh, který vám zlomí srdce, ale budete ho milovat | RECENZE