5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Skladem 5+ ks
- Doručení V pátek 24. 1. předáme dopravci
- Osobní odběr ZDARMA ( Vyberte prodejnu )
Na produkt nelze uplatnit slevu.
99 Kč s DPH
Běžně 299 Kč
Nápověda
Jsme transparentní
Nejnižší cena před akcí: 99 Kč
Nepřehlédněte! Tento produkt je zařazen do Akce Novoroční knižní výprodej. Čtení se slevou až 95 %
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! | V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování. Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o… Přejít na celý popis
Tady mohla být anotace, ale nechceme nic vyspoilerovat! Čtěte nového Kyšu první, ať nepřijdete o tajemství! Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
ABSOLUTNÍ MUST HAVE PRO VŠECHNY MARKETÉRY! |
V marketingu jde především o to, jak přesvědčit zákazníka ke koupi. Než ale můžete začít ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba porozumět tomu, co k němu vede. A od toho je tu Richard Shotton a jeho Anatomie rozhodování.
Kniha se zabývá tím, jak rozhodovací proces probíhá, ať už se jedná o triviální rozhodování o tom, co si dáme k jídlu, nebo o životní rozhodování, jako například změnu práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami, které nazývá zkreslením, a svoje poznatky prezentuje v kontextu možného použití těchto zkratek při tvorbě efektivní marketingové kampaně. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.
Každou kapitolu ilustruje bohatou sadou příkladů, které prakticky znázorňují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná - neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, naopak se snaží být srozumitelná pro každého.
- Nakladatel
- Via
- Rozměr
- 132 x 202 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 216
- Vydání
- 1
- isbn
- 978-80-7642-548-4
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 16.11.2020
- ean
- 9788076425484
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
4.7 z 5 12 hodnocení čtenářů
8× 5 hvězdiček 4× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
-
Adam Valenta registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Vše dokonalé, jenom se informace často opakují
Přečíst více -
Honza registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček Zakoupil produkt
Kniha mi přišla zajímavá i pro mě jako nemarkéťáka. Doporučuji.
Přečíst více -
Adam Řiháček registrovaný uživatel 4 z 5 hvězdiček
Nudná, ale velmi poučná kniha. Mnoho příkladů dobře využitelných v normálním životě. Kniha je hodně "obkecaná" a k tématu se dostáváte v 5ti větách v kapitole, ale jinak je velmi dobrá.
Přečíst více -
Adam registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
O knihe som pocuval a cital len samu chvali. A nesklamala. Super pre marketerov ako si navysit vedomosti o spravani ludi.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.