5.0 z 5 hvězdiček
měkká vazbaKniha ( měkká vazba )
- Produkt je vyprodaný.
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní… Přejít na celý popis
Neutrácejte za poštovné. Je tu DOPRAVA ZDARMA!
Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Tohle je marketing! - Zcela nový přístup k marketingu, prodeji a reklamě
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Webcopywriting pro samouky
-
Marketingové myšlení
-
Internetový marketing
-
Jak na sítě
-
To nejlepší z Nejlepšího copywritera
-
Internetový marketing
-
Alchymie
-
Anatomie rozhodování
-
Punkové podnikání
-
Image a firemní identita
-
Na volné noze
-
Konec marketingu - Ovládněte trh prostřednictvím svých zákazníků na sociálních sítích
-
Marketing management
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Radikální otevřenost
-
Milion sledujících
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Podnikání z lavice
-
Základy úspěšného podnikání - Průvodce začínajícího podnikatele
-
Nekonečná hra
-
Blog za milion
-
101 rad pro úspěšný prodej
Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí.
- Nakladatel
- Computer Press
- Rozměr
- 150 x 150
- datum dotisku
- 5.04.2018
- ean
- 9788025149096
- Počet stran
- 264
- Vydání
- 1
- jazyk
- čeština
- Vazba
- měkká vazba
- datum vydání
- 5.04.2018
- isbn
- 978-80-251-4909-6
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů
2× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
-
Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček
Knížečka malá, mnoho stránek nemá, u kávičky ji rychle přečtěte a mnoho se toho dozvíte. Autorka knihy Vám představí 33 jednoduchých tipů, díky kterým budete kreativnější v copywritingu. Naleznete tam různé postupy, jak pracovat na copy s týmem či klienty. Pak se malého školení zúčastníte, kde se nové pojmy naučíte a power words nebo copywritingová persona už pro Vás nebudou jen pouhá slova. Závěr knihy doplní pár inspirací od těch nejlepších v branži.
Přečíst více
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.