Kreativní copywriting
Kreativní copywriting - Anna Sálová Nedostupné

Kniha ( měkká vazba )

    • Produkt je vyprodaný.
E-shopové listy

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 99 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

E-shopové listy

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Při zaslání zboží balíčkem

K nákupu nad 699 Kč dárek zdarma v hodnotě 19 Kč

Dobrá záložka 60 - Díky, táto! (svítící ve tmě)

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní… Přejít na celý popis

Jennifer L. Armentrout: Bouře a běs Nová série Jennifer L. Armentrout je tady! Osmnáctiletá Trinity vidí duchy a zjevení, což ji nutí skrývat. Kdyby totiž padla do spárů démonů, nikdo je už nezastaví... Více informací

K tomuto produktu zákazníci kupují

Popis

Udělejte v copywritingu další krok kupředu a vpusťte do něj pořádnou dávku inspirace. Díky 33 kapitolám nabitým tipy z autorčiny praxe i zkušenostmi světových osobností si uděláte z copywriterské rutiny kreativní dobrodružství. V 5 částech knihy se postupně naučíte přicházet s novými nápady, odhalíte motivace zákazníků, ujasníte si hlavní složky dobrého kousku copy a začnete vyprávět příběhy, které chytnou a nepustí.

Sdílet

Nakladatel
Computer Press
Rozměr
150 x 150
datum dotisku
5.04.2018
ean
9788025149096
Počet stran
264
Vydání
1
jazyk
čeština
Vazba
měkká vazba
datum vydání
5.04.2018
isbn
978-80-251-4909-6

Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda

5.0 z 5 2 hodnocení čtenářů

5 hvězdiček 4 hvězdičky 3 hvězdičky 2 hvězdičky 1 hvezdička

Přidejte své hodnocení knihy

  • Julie Kolodnytska registrovaný uživatel 5 z 5 hvězdiček

    Knížečka malá, mnoho stránek nemá, u kávičky ji rychle přečtěte a mnoho se toho dozvíte. Autorka knihy Vám představí 33 jednoduchých tipů, díky kterým budete kreativnější v copywritingu. Naleznete tam různé postupy, jak pracovat na copy s týmem či klienty. Pak se malého školení zúčastníte, kde se nové pojmy naučíte a power words nebo copywritingová persona už pro Vás nebudou jen pouhá slova. Závěr knihy doplní  pár inspirací od těch nejlepších v branži.

    Přečíst více
Další knihy autora Vývoj ceny

Vývoj ceny Nápověda

Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.

Maloobchodní cena Minimální prodejní cena: 0 Kč Nápověda