5.0 z 5 hvězdiček
knihaKniha
- Produkt je vyprodaný.
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace… Přejít na celý popis
-
254 Kč s DPH Ihned ke stažení
Nadaná houslistka Julie nenávidí sovětské skladby, které musí hrát kvůli svému otci – komunistickému funkcionáři. Co bude ochotná obětovat pro svoji svobodu, pro lásku a pravdu? Více informací
K tomuto produktu zákazníci kupují
-
Marketing management
-
Internetový marketing
-
Moderní retail marketing
-
Sestavte dobrý marketingový plán
-
Marketing - Základy marketingu 1. díl
-
Mezinárodní marketing
-
Tohle je marketing!
-
7 pilířů efektivního online marketingu
-
Tvorba strategie a strategické plánování
-
Konec marketingu
-
Marketingové strategie
-
Ogilvy o reklamě v digitálním věku
-
Marketingové myšlení
-
Mezinárodní obchodní operace
-
Alchymie
-
Jak na marketingovou komunikaci
-
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století
-
Strategický marketing - Strategie a trendy
-
Rozvoj obchodních a vyjednávacích dovedností
-
Marketingová komunikace
-
Od vize k zisku
-
Úspěšná realizace strategie a strategického plánu
-
Webcopywriting pro samouky
-
Handmade byznys
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
- Nakladatel
- Grada
- Rozměr
- 170 x 242 x 14
- jazyk
- čeština
- Počet stran
- 208
- datum vydání
- 1.11.2021
- isbn
- 978-80-271-3006-1
- Vazba
- Brožovaná bez přebalu lesklá
- datum dotisku
- 19.01.2023
- ean
- 9788027130061
Hodnocení a recenze čtenářů Nápověda
0.0 z 5 0 hodnocení čtenářů
0× 5 hvězdiček 0× 4 hvězdičky 0× 3 hvězdičky 0× 2 hvězdičky 0× 1 hvezdička
Přidejte své hodnocení knihy
Hodnocení našich knihkupců: 0.0 z 5
Vývoj ceny Nápověda
Získejte přehled o vývoji ceny za posledních 60 dní.
Články, které stojí za pozornost
- Jedno temné okno: fascinující kniha, která vás zahalí do mlhy tajemství a magie | RECENZE
- Vaše oblíbená vánoční videa s tipy na dárky jsou zpět! Letos i formou podcastu! | Vánoce voní knihou 1
- Divé ženy - strhující román o síle ženské odvahy napříč staletími | RECENZE
- 5 největších pecek z Našeho nakladatelství pro měsíc listopad
- Šarlatový závoj je překvapivě napínavá fantasy jízda | RECENZE
- Tohle je návrat jako blázen! Tohle může být hit jako blázen. Radka Třeštíková vydává novou knihu!
- Dobro.čtení aneb Jak Petra Dobrovská přináší radost seniorům po celé České republice
- Stane se včera aneb Když je matka detektivem | RECENZE
- Křtu knihy o palubním střelci, Jaroslavu Fiedorovi, se zúčastnil i prezident Petr Pavel
- Poslední letošní Vůně nových knih! Ať vám neunikne!
- Zmámeni - příběh, který je romantický i surový zároveň | RECENZE
- 6 tipů, jak si vychovat malého knihomola